VIATGE D'ESTUDIS

PROGRAMA VIATGE D'ESTUDIS (ACTUALITZAT):


VIATGE AVENTURA PALLARS SOBIRÀ-PORT AVENTURA”

PROGRAMACIÓ Curs 15-16



Dades a tenir en compte:

Dia 27 d'abril:
–  Punt de trobada al mostrador de Vueling a l'aeroport de Palma amb el DNI original a les 5:30 h. (Núm. vol VY3923 )
–  Recomanam posar el nom de l'alumne/a la seva maleta, motxilla i pertinences per facilitar la seva identificació en cas de pèrdua.
A la motxilla petita dur el berenar del primer dia. Dur una botella d'aigua o una cantimplora buida. (No es poden pujar líquids a l'equipatge de mà. En arribar a Barcelona omplirem les botelles).


Material específic per a dur a les activitats programades:
  • Ràfting: roba esportiva, banyador (els nins banyador slip, no bermudes), tovallola i sabates d'aigua.
  • Parc aventura i hípica: roba esportiva amb calçons llargs.
  • Port Aventura: camiseta de l'escola (la setmana que ve donarem una camiseta a cada alumne per anar tots igual)roba còmoda, xubasquero (atraccions aquàtiques) i crema solar.

Dia 29 d'abril:
Sopar a l'aeroport (els sopar es pagarà amb els doblers recollits al teatre).
Arribada a l'aeroport de Palma a les 21:45h. Retrobada amb les famílies. (Núm. Vol VY3914 )


Si qualque alumne té dificultats per desplaçar-se a l'aeroport de Palma es necessari que ho comuniqui al seus mestres tutors i s'organitzaran cotxades amb col·laboració amb les famílies.


Allotjaments:
LES DAINES
Alberg de Muntanya
Pla de Berradé, s/n
Espot 25597 (Lleida)
+34 973 116 900
+34 647 577 177
alberg@lesdaines.com
/ www.lesdaines.com


HOTEL CÉSAR AUGUSTUS
Dirección: Av. de la Diputació, 190, 43850 Cambrils, Tarragona
Teléfono:977 38 11 54

És necessari que dilluns 25 d'abril totes les famílies, que encara no ho hagin fet, presentin als tutors els resguards de tots els pagaments, certificat de residència i autorització de la policia per viatjar.


En principi, atenent a que tota programació és adaptable, oberta i flexible, aquesta planificació té previst transcórrer durant tres dies del viatge de la següent forma:

DIA 1: 27 d'abril de 2016

05,30 h. Trobada a l'aeroport de Palma amb l'equipatge i documentació pertinent.
07,00 h. Sortida amb avió direcció Barcelona (vol regular Vueling VY3923).
07,45 h. Arribada a l'aeroport de Barcelona, recollida de l'equipatge i agafam autobús direcció a la població d'Espot, a la comarca del Pallars Subirà. Berenarem de camí
12,00 h. Arribada a l'Alberg Les Daines, acomodació a les habitacions.
14,00 h. Dinar a l'Alberg.
16,00 h. Activitat d'aventura: Parc multiaventura i Hípica
19,00 h. Tornada al Casal de colònies. Dutxes.
20,30 h. Sopar.
22,00 h. Vetllada.

00,00 h. Apagar els llums i silenci.

DIA 2: 28 d'abril de 2016

08,00 h. Ens aixecam.
08,30 h. Berenam. Deixam les habitacions endreçades.
09,00 h. Autocar direcció a la població de Llavorsí .
09,30 h. Ràfting Llavorsí.
13,00 h. Dutxes.
14,00 h. Dinar.
16,00 h. Recollida de l'equipatge i agafam autobús en diracció Cambrills.
19,00 h. Arribada a l'hotel César Augustus, allotjament a les habitacions.
20,30 h. Sopar a l'hotel.
22,00 h. Vetllada.
00,00 h. Apagar els llums i silenci.
DIA 3: 29 d'abril de 2016
08,00 h. Ens aixecam.
08,30 h. Berenam. Recollida dels equipatges.
09,15 h. Autocar direcció Portaventura.
10,00 h. Entrada a Portaventura.
14,00 h. Dinar a Potaventura.
18,00 h. Autocar en direcció a Barcelona.
19,30 h. Arribada a l'aeroport de Barcelona.
20'00 h. Sopar a l'aeroport
20,55 h. Sortida amb avió direcció Palma (vol regular Vueling VY3914).
21,45 h. Arribada a l'aeroport de Palma. Retrobada de famílies. 

 

LLISTAT DE MATERIAL



Recomanam posar el nom de l'alumne/a la seva maleta, motxilla i pertinences per facilitar la seva identificació en cas de pèrdua.



DOCUMENTACIÓ:

  • D.N.I. Original
  • Certificat de resident original.
  • Fotocòpia targeta sanitària.
  • Autorització per viatjar sense els pares expedida per la Policia o Guardia Civil
    - Policia local Alaró
    - Guardia Civil Binissalem (horari dematí)
    - Guardia Civil Inca (24 hores)
    Per emplenar l'autorització necessitau presentar el llibre de família i DNI dels pares i nins.

ROBA:

  • Banyador.
  • Pijama.
  • Tres mudes de roba interior.
  • Tres mudes de roba de passeig (xandalls,..).
  • Dues espardenyes esportives.
  • Quatre parells de calcetins.
  • Una jaqueta primavera/tardor
  • Unes sabatilles dutxa.
  • Una tovallola dutxa.
  • Una motxilla petita passeig.
  • Cantimplora buida.
  • Una gorra (opcional.
  • Guants (opcional per la hípica)
  • Si tenim mala previsió de temps “xubasquero”



HIGIENE:

  • Un raspall de dents.
  • Pasta de dents.
  • Una botelleta petita de sabó i xampú.
  • Desodorant.
  • Pinta o raspall de cabells.



ALTRES:

  • Berenar primer dia. (No es poden passar líquids pel control de l'aeroport)
  • Medicaments necessaris i prescrits sanitàriament. (autorització signada)
  • Càmera fotogràfica.
  • Moneder o cartera amb els doblers acordats amb les seves famílies.

  • No recomanan dur telèfon mòbil. (sota la responsabilitat dels propis nins)





  • NORMATIVA DE CONDUCTA DE L'ALUMNAT



L'alumnat participant al Projecte de Viatge de final de Curs 2015/2016, matriculats al CEIP Pere Rosselló Oliver d'Alaró al sisè curs, haurà de complir un pleg de normes de conducta a l'objecte de contribuir tots alhora al seu bon funcionament.



Les normes obligatòries que s'han de complir són:



  • S'han de complir escrupolosament les indicacions dels mestres acompanyants i dels monitors durant les activitats que es duguin a terme al llarg del dia.
  • S'han de complir els horaris establerts durant cada jornada.
  • En cas de desavinença amb algun o alguna altra participant, s'avisarà al professorat acompanyant, evitant discussions.
  • La roba, estigui neta o bruta, sempre estarà ordenada i en condicions per esser usada o guardada.
  • Ningú sortirà de les habitacions o instal·lacions de pernoctació sense permís dels mestres acompanyants.
  • Després dels berenar, tothom endreça les seves habitacions.
  • No es pot portar medicament sense avisar o informar als mestres acompanyants.



MESURES CORRECTORES:

El o la participant que incompleixi alguna de les normes abans exposades es veurà sancionat sense gaudir d'algunes de les activitats més engrescadores o motivadores.

Quan s'adverteixi verbalment tres o més vegades, s'entendrà un incompliment de les normes exposades.

L'organització del viatge de final de curs confia, i està convençut, que no caldrà fer servir cap de les mesures correctores.


PREU DEL VIATGE

El preu total del viatge és de 325 € que desglossats queden:
  • Reserva: 50 €
  • Segon pagament: 100 €

  • PREU FINAL A PAGAR: 175 €

El pagament dels 175 s'ha de fer al núm. de compte:

ES 34 0081-0246-93-0001273935

del Banc Sabadell, abans de dia 1 d'abril

Concepte o referència de l'ingrés : NOM DE L'ALUMNE/A + COL·LEGI ALARÓ
Heu de dur el rebut de l'ingrés als vostres tutors.


REUNIÓ VIATGE D'ESTUDIS

Igualment us convocam a la darrera reunió informativa del viatge d'estudis el proper dimecres dia 6 d'abril a les 14h a l'aula de 6è A.

Als assistents a la reunió se les donarà la part corresponent dels doblers que s'han pogut recollir a les diferents activitats duites a terme a l'escola. Els familiars que no puguin assistir a la reunió podran passar a recollir els doblers a partir de dia 7 d'abril a l'escola.


VIATGE D'ESTUDIS ALUMNES SISÈ CURS 15/16
CEIP PERE ROSSELLÓ OLIVER
  • Lloc: Viatge aventura a Pallars Sobirà – Port Aventura (Viatges Massanella)
  • Dates: 27, 28 i 29 d'abril
  • Preu aproximat del viatge: Avió, allotjament, pensió completa, pista aventura, hípica, ràfting i Port Aventura: 325
  • Reserva del viatge:
Heu de fer un ingrés de 50€ al següent número de compte (Banc Sabadell) abans del 18 de desembre

ES34 – 0081 – 0246 – 93 – 0001273935

Concepte o referència de l'ingrés: NOM DE L'ALUMNE/A + COL·LEGI ALARÓ

IMPORTANT: Heu de dur als vostres tutors abans del 18 de desembre:

  • Autorització signada.
  • Resguard de l'ingrés de la reserva (50 €).
  • Fotocòpia DNI.
  • Fotocòpia targeta sanitària.

DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE PER VIATJAR:
DOCUMENTACIÓ IMPRESCINDIBLE PER VIATJAR
(només alumnes que no tenen DNI espanyol):
  • Autorització per al viatge
  • D.N.I. Original (no caducat)
  • Certificat de resident per viatjar original
  • Fotocòpia targeta sanitària
  • Resguard de l'ingrés de la reserva (50€)
  • Passaport original. (no caducat)
  • NIE original
  • Certificat de resident per viatjar original
  • Fotocòpia targeta sanitària


AUTORITZACIÓ I DADES PERSONALS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada